tiistai 8. elokuuta 2017

Uus kamera, ponikerho ja muita kuulumisia

Moi! Mun kipsiaika on jo paremmalla puolella, enää viikko ja sit voinkin alkaa käydä tallilla lähes normaalisti, vaan ilman ratsastuksia. Mulla oli pari viikkoa sitten rippijuhlat ja sain rippilahjaksi/rippirahoilla vihdoin uuden kameran. Mullahan on siis kamera ollut käytettävissä mutta se on vanha ja heppakuvat ei oikeen onnitunu. Mutta eipä sitä tarvii enää murehtia, sillä nyt mulla on Nikon D3400 ja siihen kaks objektia, 18-55mm ja tallilla enemmän käytössä ollut 70-300mm. 
 Tallilla on tullut oltua juhlien jälkeen paljon, kuvailemista ja juttelua kavereiden kanssa. Pariin kertaan oon myös harjaillut vähän Ruuta jonkun kaverin kanssa, mutta se on ollut lähinnä mulle jotain pientä, vaikka toki Ruukin siinä puhdistuu.
 Kävin myös kuvaamassa kaverini Isabellan ja sen vuokraponin Rossun estetuntia sekä otettiin myös muutamat poseerauskuvat. Tosi kiva kun koko talliporukka oli tosi ystävällisiä ja monen kanssa tulikin juteltua.
 Projekti jota oon joka päivä tällä viikolla enemmän ja vähemmän työstänyt joka päivä on ponikerho. Kävin keväällä juniorikerho-ohjaajakoulutuksessa ja nyt parin viikon päästä strattaa mun ja Julian ponikerho, jota pidetään meijän kotitallilla 17.30-19 joka torstai. Oon ite aika innoissani ja ideoia on aika paljon, enää pitäis toteuttaa ne... Aattelin että voisin tänne kirjoitella vielä lisää kaikenlaisista ponikerhon suunnitelusta ja pitämisestä, vähän riippuen siitä mihin aika ja innostus riittää. 
 Syksylle on ponikerhon lisäksi paljon kaikenlaisia suunnitelmia, joiden onnistuminen riippuu nyt tietenkin siitä missä kunnossa mun jalka on. Kisoihin tottakai niin paljon kun pääsee, sen lisäksi kun pääsen hevosen selkään mahdollisiman paljon haluaisin kehittyä. Kaikkein tärkeintä mulle on kuitenkin se että pääsisin elämään mun normaalia heppa-arkea. Hoitamaan maailman parasta Ruuta sekä muita heppoja. Mutta nyt vaan sormet ristissä toivotaan että oon nopeemmin kun kukaan arvaa takas pelissä. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti